W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Spis procedur obowiązujących w DPS

XML

Treść

1. Procedura przyjęcia mieszkańca do Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
2. Procedura opuszczenia Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
3. Procedura odwiedzin mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
4. Procedura obchodów imienin lub urodzin mieszkańca Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
5. Procedura stosowania różnych form aktywizacji mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
6. Procedura postępowania z osobami nie przestrzegającymi zasad współżycia w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
7. Procedura wchodzenia do pokoju mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
8. Procedura postępowania z depozytami w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
9. Procedura składania i załatwiania skarg i wniosków w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej. 10.Procedura w przypadku pogorszenia się stanu zdrowia i zgonu mieszkańca Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
11. Procedura nad mieszkańcem leżącym lub będącym w stanie terminalnym.
12. Procedura funkcjonowania Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
13. Procedura funkcjonowania pracownika adaptacyjnego i pracownika pierwszego kontaktu w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
14.Procedura spotkań społeczności domu w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
15. Procedura wyborów do samorządu mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
16. Procedura zamawiania i zakupu leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej. 17. Procedura postępowania po ekspozycji na krew i inny potencjalnie zakaźny materiał biologiczny w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
18. Procedura zmiany pokoju przez mieszkańca Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
19. Procedura zarządzania jadłospisami i organizacją posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
20. Procedura dotycząca higieny osobistej i utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
21. Procedura prowadzenia aktywizacji mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
22. Procedura zaspokajania potrzeb religijnych i kulturalnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
23.Procedura zakupów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
24. Procedura postępowania w przypadku próby samobójczej mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
25. Procedura dotycząca przechowywania dowodów osobistych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
26. Procedura w przypadku skaleczenia zużytym sprzętem w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej. 27. Procedura postępowania z mieszkańcem zakażonym wirusem HBV, HCV, HIV w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
28. Procedura postępowania z odpadami medycznymi w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
29. Procedura dezynfekcji powierzchni płaskich.
30.Zbiór procedur dotyczący polityki bezpieczeństwa informacji Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
31. Procedura bezpieczeństwa przydzielania zadań w czasie trwania epidemii.
32.Procedura dokonywania zakupów w czasie epidemii dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
33.Procedura urlopowania i odwiedzin mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego wirusem SARS-CoV-2.
34. Procedura ustalania zakresu publikowania treści zawierających dane osobowe na stronie BIP.
35. Procedury stosowania reżimu sanitarnego, odwiedzin i opuszczania Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej przez mieszkańców w okresie trwania pandemii.
36. Procedura dokonywania samooceny w zakresie funkcjonowania kontroli zarządczej.
37. Procedura wewnętrznej polityki antymobbingowej w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
38. Procedura odwiedzin mieszkańca DPS w Wysokiej i aktywności mieszkańców poza placówką.